טיפולים אסתטיים שיניים

כבר כשהיינו קטנים ההורים של כל אחד מאתנו הקפיד ללמד אותנו כיצד מצחצחים שיניים ומתי. הם אפילו רכשו לנו את המברשות הצבעוניות הקטנות והחמודות בדמות המצוירת שאנו אוהבים, רק כדי שנשמח ונסכים לצחצח שיניים פעמיים ביום. היום אנו מבינים את חשיבות השמירה על השיניים והצורך לבצע טיפולים אסתטיים שיניים.

טיפולים אסתטיים שיניים - חשיבות של בריאות השיניים

שיניים בריאות הן דבר חשוב שיש להקפיד עליו, ממש כמו שאנו דואגים לבריאות של הגוף שלנו. בעזרת הפה אנו אוכלים, שותים וכמובן מדברים. בנוסף לבריאות של השיניים וכל חלל הפה, השיניים הן גם חלק אסתטי בפנים שלנו.

מכיוון שאנו מדברים בעזרת הפה והשיניים, הן חשופות כל הזמן ובעיקר כאשר אנו מחייכים. כאשר איננו מקפידים על תחזוקה נכונה ובריאה של השיניים, זה יכול להתבטא גם בנראות שלהן ויכולים להיווצר מצבים בהם נצטרך לעבור טיפולים אסתטיים שיניים כדי להחזיר את המראה היפה והבריא.

מתי צריך לעשות טיפולים אסתטיים שיניים

ישנם מצבים בהם השיניים יכולות ליפול או להישבר כתוצאה מחבלה, אך גם בגלל הזנחה וצחצוח לא נכון, התעלמות מכאב שיניים שאינו עובר ואכילה מרובה של מתוקים. כתוצאה מכך, השיניים נפגעות ונחלשות ובמקרים בהן הן לא מטופלות בזמן – הן עלולות לפתח דלקות וזיהומים ואף עלולות להישבר או ליפול.

במקרים כאלו יש צורך לבצע טיפולים אסתטיים שונים לצורך הבראת השיניים וכל חלל הפה, וגם כדי להחזיר את המראה היפה והאסתטי. כאשר שיניים נופלות או חסרות זה משפיע מאוד על המראה החיצוני, וגם פוגע בביטחון העצמי.

סוגי טיפולים אסתטיים

ישנם סוגים שונים של טיפולים אסתטיים שיניים, תלוי בחומרת המצב ובכמה שיניים מדובר. במקרים בהם שורש השן נפגעת לחלוטין ואין אפשרות להלביש כתר על השן המקורית, יש צורך לבצע השתלת שיניים כדי ליצור מבנה או בסיס חדש לשן הפגועה.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לNight Freeze.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן