טיפול בבעיות ריח רע מהפה

טיפול בבעיות ריח רע מהפה – איך עושים זאת?

מטופלים לא מעטים מתמודדים מתופעת ריח רע מהפה. מדובר בתופעה מביכה ובלתי נעימה המרחיקה אותם מסביבתם. מטופלים אלה נמנעים מלהגיע לאירועים חברתיים ומעדיפים להתמודד לבד עם הבעיה. למרבה המזל, טיפול בבעיות ריח פה אפשרי היום. כך שכל הסובל מריח רע היוצא מפיו יכול לחזור לשגרת חיים תקינה ואיכותית.

טיפול בבעיות ריח פה – מה גורם לתופעה?

קיימות סיבות שונות שבגללן עשוי המטופל להצטרך לבצע טיפול בבעיות ריח פה. אחת הסיבות היא אי שמירה על היגיינת הפה או מחלת העששת. כאשר החיידקים מצטברים בחלל הפה, הם עלולים להפריש גזים הגורמים לריח בלתי נעים. סיבה נוספת לריח רע עלולה להיות יובש בפה. הרוק מונע מהחיידקים להידבק בחלל הפה, אך במצב של יובש, הם נותרים בחלל הפה ומפרישים גזים הגורמים לריח הבלתי נעים. גורמים נוספים לריח פה רע עשויים להיות נזלת וסינוסיטיס, דלקות גרון או שיניים תותבות בלתי תקינות.

איך מטפלים בבעיות ריח פה רע

ניתן היום לבצע טיפול בבעיות ריח פה ולהימנע מריח רע בכמה דרכים:

  • לשמור על הידיינת פה – חשוב לצחצח את השיניים, לנקות את הלשון באמצעות מברשת ולהשתמש בחוט דנטלי לסיום התהליך.
  • פנו לרופא השיניים – לרופא השיניים יש פתרון לבעיות ריח פה רע. לעתים יש צורך לגשת לשיננית על מנת לנקות פלאק או לטפל בעששת.
  • להפסיק לעשן – אם אתם מעשנים, סביר להניח שהעישון הוא שגורם לריח הרע.
  • שמרו על פה לח – שתו מים או לעסו מסטיק או סוכריית מנטה.

לסיכום, בעידן הטכנולוגי והמתקדם שלנו אין סיבה לסבול מריח פה רע. טיפול בבעיות ריח רע מהפה אפשרי היום. פנו לרופא השיניים שלכם על מנת לקבל מידע נוסף על הטיפול, והתחילו לחיות חיים איכותיים ומלאים.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לNight Freeze.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן