טיפול במקרים מורכבים שיניים

ישנם שני סוגים מרכזיים של פגיעה ונפילת שיניים. הסוג הראשון הוא כתוצאה מחבלה כזו או אחרת שנגרמה לשיניים, זה יכול לקרות כתוצאה ממשחק בכדור שנחבט בחוזקה בפנים, נפילה מקרית בבית או ברחוב וקבלת מכה באזור השן, או אפילו כתוצאה מאכילה של דבר קשה במיוחד שמצליח לפגוע בשן ולשבור אותה. הסוג השני שייך למקרים של פגיעה כתוצאה מתחזוקה לא נכונה ובריאה של השיניים, צחצוח לא נכון או לא תדיר, אכילה מרובה של מתוקים עם כמות סוכר גבוהה שפוגעת יותר בבריאות השיניים ועוד. במקרים בהם יש צורך לקבל טיפול במקרים מורכבים שיניים בגלל נפילת שיניים, חשוב ליצור קשר רק עם המומחים בתחום.

מתי צריך לעשות טיפול במקרים מורכבים שיניים

כאשר שיניים נשברות או נופלות, יש צורך בטיפול מורכב כדי להחזיר את מצב השן או השיניים החסרות לקדמותן. במקרים כאלו רופא השיניים יבדוק את מצב כל חלל הפה ויחליט איזה סוג טיפול דרוש לפי חומרת המצב.

ישנם מקרים בהם השיניים לא צומחות כמו שצריך, אם בגלל תחזוקה לא נאותה או חבלה כזו או אחרת, גם במקרים אלו יש צורך לעשות טיפול במקרים מורכבים שיניים שאז הרופא צריך לרוב להסיר את השיניים הפגועות, ולבצע שיקום בכל חלל הפה לצורך השתלת מבנה שיניים חדש ותקין.

יתרונות מראה אסתטי לשיניים

חיוך יפה הוא אחד הדברים הראשונים והבולטים ביותר אצל אדם זר שאנו לא מכירים, ניתן לומר שעל סמך זה אנו קובעים ביננו לבין עצמנו על אופיו ואישיותו של אותו אדם. מכיוון שחיוך יפה מצריך תחזוקה שוטפת ובריאה של השיניים, אנשים שאינם מקפידים על כך יכולים להיראות לנו כאנשים מוזנחים ולא אסתטיים. לכן חשוב להקפיד על בריאות השיניים וטיפול מתאים במידת הצורך כדי להימנע עד כמה שניתן מביצוע טיפול במקרים מורכבים שיניים.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לNight Freeze.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן