טיפול במקרים מורכבים

למי מאתנו לא קרה שביום גשום, קר וסוער במיוחד נאלצנו לרדוף אחרי האוטובוס שהגיע לתחנה כדי שלא נפספס אותו. אך פתאום מבלי שנבחין הנעליים החליקו על גבי המדרכה הרטובה, ונפלנו עם כל החפצים על הפנים. חוץ מכך שפספסנו את האוטובוס שמיהרנו להשיג, וכתוצאה מכך נאחר לעבודה, יכולים להיות מקרים בהם הנפילה עלולה לגרום לחבלה בחלל הפה כמו שבירה או נפילת שן. במקרים כאלו אנו מוכרחים לפנות מיד אל רופא שיניים מומחה כדי לקבל טיפול במקרים מורכבים.

מה המשמעות של טיפול במקרים מורכבים בשיניים

כפי שניתן להבין, במקרה של שבירה או נפילה של שן כתוצאה מחבלה לרוב לא ניתן להסתפק ברופא השיניים הרגיל שלנו, אלא לפנות אל רופא מומחה המתעסק בטיפולי שיניים מורכבים. במקרים בהם יש פגיעה קשה בשן, לא ניתן "להציל" את השן המקורית ואין מנוס מלהחליף אותה בשן מלאכותית במסגרת טיפול במקרים מורכבים.

הרופא יבדוק מה חומרת הפגיעה בשן שנחבלה, במקרים בהם השן רק נשברה בחלק החשוף אך המבנה העמוק שה שנמצא בתוך החניכיים לא נפגע כלל – ניתן ככל הנראה להלביש על גבי השן הפגועה כתר איכותי שידמה את השן החסרה.

במקרים בהם גם המבנה הפנימי של השן נפגע מאוד ולא ניתן להלביש עליו כתר, ככל הנראה הרופא יעדיף לבצע השתלת שן כללית שתחליף גם את השן החסרה וגם את המבנה הפגוע שלה.

טיפולים מורכבים ואסתטיים

כאשר מבצעים טיפול במקרים מורכבים, אין אנו שומרים רק על בריאות השן אלא גם על מראה אסתטי ויפה. מכיוון שהשיניים הן אחד מהדברים הבולטים ביותר בפנים, חשוב לנו לשמור על מראה אסתטי שלהן כדי שכלפי חוץ נראה יפים ובריאים וכך גם נשמור על הביטחון העצמי.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לNight Freeze.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן