יום גיבוש לעובדים

יום גיבוש לעובדים - שיפור התקשורת בדרכים מהנות

משחקים, תרגילים ופעילויות לבניית צוות עוזרים לבנות צוותים, לפתח מוטיבציה לעובדים, לשפר את התקשורת וכמובן להנות. משחקי גיבוש לצוותים, תרגילים, פעילויות וחידונים משפרים את התקשור ההדדית בין העובדים, מייצרים רוח ספורטיבית וגם מבליטים את המנהיגים הטבעיים. יום גיבוש לעובדים יכול בקלות לשפר פרויקטים עסקיים, לתת תפוקות עסקיות ספציפיות ולהעלות את רמת המוטיבציה של העובדים.

יום גיבוש לעובדים - עבודת צוות היא שם המשחק

עבודת צוות נהדרת גורמת לדברים טובים לקרות יותר מכל דבר אחר בארגונים. העצמת אנשים היא יותר יחס והתנהגות כלפי הצוות מאשר תהליכים וכלים. עבודת צוות מטופחת על ידי כבוד, עידוד, התלהבות ואכפתיות לאנשים, לא ניצול או הכתבה להם. בלב גישה זו עומדים אהבה ורוחניות שעוזרים להביא כבוד הדדי, חמלה ואנושיות לעבודה. אנשים העובדים זה עבור זה בצוותים הם כוח רב עוצמה. זה חורג הרבה מעבר למיומנויות, תהליכים ומדיניות.

קבוצות בדרך כלל הופכות לצוותים גדולים כשהן מחליטות לעשות זאת בעצמן – לא בגלל שמישהו אומר זאת. אולי משהו נותן להם השראה, אבל בסופו של דבר הצוות מחליט. במהלך יום גיבוש לעובדים, אחת המטרות היא לגרום לעובדים לעבוד כצוות כחלק מחוויה מגבשת, מה שיתרום בסופו של דבר גם לחיזוק הקשרים הבין אישיים של העובדים במקום העבודה.

יום גיבוש לעובדים - גלו ממה הם ייהנו וילמדו

משחקים יכולים להיות נדושים עבור אנשים רבים – הם רוצים פעילויות שיעזרו להם ללמוד ולהתפתח בתחומים שמעניינים אותם לכל החיים, מעבר לדברים בעבודה. כאשר אתם שואלים אנשים בדרך כלל, יהיו לכם כמה הצעות שניתן להרכיב כאוסף של חוויות שאנשים היו רוצים לצבור במהלך יום גיבוש לעובדים. פעילויות צוות נהדרות יכולות להיבנות סביב תחביבים רבים ותחומי עניין מיוחדים. אם אתם מתכננים יום שלם של פעילויות גיבוש צוות, קחו בחשבון שיום שלם צריך להחזיק את העובדים בעניין.

עליכם למצוא דרכים לספק שילוב של פעילויות שמושכות ועוזרות לאנשים להשיג הישגים וללמוד, אך גם להנות ולנוח משגרת העבודה השוחקת. במיוחד עבור ימי גיבוש כאלו Team Dynamics מציעים עבורכם מגוון פעילויות גיבוש וסדנאות מתוכם וכלו לבחור ולהרכיב עבור הצוות שלכם את אחד מימי הגיבוש הבלתי נשכחים שלהם.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לNight Freeze.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן