מומחה להשתלות שיניים

השיניים הלבנות המצויות בפינו גורמות לנו לא פעם טרחה לא קטנה. עם כל כאב קטן, אנו נאלצים לפנות לרופא השיניים כדי לסתום חור או לבצע טיפול שורש. אך לפעמים העניינים מסתבכים אף יותר ויש צורך בהשתלת שיניים חלקית או מלאה. מומחה להשתלות שיניים נכון ללוות את מטופליו בתהליך המורכב של השתלת שיניים.

איך בוחרים מומחה להשתלות שיניים?

כאשר מדובר בשיניים שלכם, אין מקום לפשרות, ועל כן חשוב לבחור מומחה להשתלות שיניים שיסייע לכם בכל. אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים את המומחה:
• הרופא המומחה – השתלת שיניים היא התמחות לכל דבר ועניין, בדומה לתחומים כמו אורתופדיה או קרדיולוגיה. רופא השיניים עובר התמחות בהשתלות המאפשרת לו להשתלב בתחום זה.
• ניסיון – חשוב לבחון את הניסיון של רופא השיניים בהשתלות. גם אם מצאתם מומחה המציע מחיר זול יחסית עבור שירותיו, אל תתפתו לפנות אליו, שכן ייתכן שמדובר במומחה בלתי מנוסה שאך סיים את לימודיו. השקיעו בחיפוש כדי למצוא רופא שיניים מקצועי שיש לו כמה שנות ניסיון טובות בתחום.
• המלצות – לפני שאתם בוחרים מומחה להשתלות שיניים, כדאי לבקש עליו כמה המלצות – חוות דעת של גולשים או המלצות מפי חברים קרובים שיצא להם לבקר אצל רופאי השיניים.

מי יכול לבצע השתלות שיניים?

באופן כללי, השתלות שיניים מתאימות למטופלים רבים, ואף המבוגרים שבהם. כך שגם בגיל 80 ניתן לבצע השתלות שיניים. עם זאת, במקרים מסוימים קיים קושי לבצע את ההשתלה. לדוגמה, ישנם מטופלים הסובלים ממחסור עצם לסת. עצם הלסת נועדה להחזיק את השתלים בסופו של דבר. על כן, לפני ביצוע ההשתלה, מטופלים רבים נשלחים להשתלת עצם לסת. כמו כן, ישנם מצבים רפואיים המעלים את הסיכון שבאי קליטת השתלים, לדוגמה – סוכרת בלתי מאוזנת, עישון, אוסטאופורוזיס ועוד.

היום שאחרי ההשתלה

בניגוד לדעות הרווחות לגבי מורכבות השתלות שיניים, מטופלים רבים אינם סובלים מתופעות לוואי חמורות לאחר ההשתלה. וזאת בתנאי שבו ההשתלה עצמה מבוצעת על ידי מומחה להשתלות שיניים, כמובן. לאחר הפרוצדורה הרפואית עשוי המטופל לסבול מנפיחות וכאבים באזור המנותח במשך כמה ימים. בתקופה זו ניתן ליטול משככי כאבים.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לNight Freeze.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן