מעבדת סלולר בפתח תקווה

הטלפונים החכמים כבר שנים נמצאים חזק בתוך החיים שלנו. למעשה אנו עושים איתם כמעט הכול וקשה שלא להסתובב ברחוב ולא לראות אנשים מתעסקים עם הטלפון. בשל העובדה שמדובר באביזר שהפך להיות כמעט איבר שלנו לכל דבר, הרי שאיננו יכולים לזכור את החיים בלעדיו. על כן, הטיפול בסלולרי הפך להיות מרכיב חשוב ומעבדת סלולר באזור המגורים שלנו היא מעין "קופת חולים" לטלפונים שאנו רוצים לשמור את פרטיה קרוב אלינו. מעבדת סלולר בפתח תקווה תשמח לתת לכם שירות תיקונים מקצועי ואמין עד הבית.

אילו שירותים מעניקה מעבדת סלולר בפתח תקווה?

מעבדת סלולר בפתח תקווה מספקת שירותי מכירה ותיקון טלפונים. במקום תוכלו למצוא לרכישה טלפונים ואביזרים שונים לרבות: מטענים, כיסויים, אוזניות, רמקולים וציוד נוסף. כמו כן במקום תוכלו למצוא מעבדת סלולר שבה אנו מבצעים תיקונים ועבודות שונות עם הטלפונים. ישנם טלפונים המסובכים יותר מאחרים ועל כן גם במקרה של תקלות פשוטות אתם עשויים למצוא את עצמכם מסתבכים בתיקון עצמאי איתן ואף עשויים לגרום נזק גדול יותר.

מעבדת סלולר בפתח תקווה

האם אפשר לתקן את כל סוגי המכשירים?

מלבד טלפונים המעבדה מטפלת גם במכשירים אחרים כמו טאבלטים, אייפדים ועוד. גם במכשירים
הללו עשויים להיות תקלות חומרה, תקלות תכנה או פגיעות פיזיות שעשויות לגרום לבעיות שונות. בכל
מקרה של תקלה מכל סוג שהוא תוכלו לפנות אלינו או להגיע פיזית אל המעבדה ונשמח לתת לכם שירות.

כמה זמן זה לוקח?

שירות תיקונים במעבדה אורכים בדרך כלל עד 48 שעות אולם בימים פחות לחוצים ניתן לקבל את הטלפון תוך מספר שעות ואפילו מהר יותר. אם אתם מגיעים ממקום אחור באופן יחסי ולא תרצו לעשות את הנסיעה פעמיים פשוט תתקשרו לתאם איתנו הגעה מראש ותיקון במקום בזמנים שהוזמנו. את זמן ההמתנה שלכם נוכל להעריך על פי אפיון התקלה שתספרו לנו עליה בטלפון אולם אם יתגלו תקלות נוספות זה עשוי להימשך מעט יותר זמן. כמו כן גם במקרים של הזמנת חלק מראש כדאי להתקשר ולתאם את התיקון מראש ככל האפשר כדי לחסוך לכם זמן המתנה. אנו מעבדת סלולר בפתח תקווה המספקת שירותי תיקון ומכירת טלפונים ומוצרים נלווים אחרים. אנו מטפלים בכל סוגי התקלות במקצוענות רבה כבר שנים רבות ונשמח לארח אתכם ולספק לכם את השירות הטוב ביותר.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לNight Freeze.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן