עיצוב חניכיים לחיוך המושלם

מי לא היה רוצה חיוך מושלם? חיוך הוליוודי שיכול להקסים כל אחד. ובכן, בימינו באמצעות טכנולוגיות עיצוב חניכיים מאפשרות לתקן את קו החניכיים במידת הצורך ולהחזיר לפה את החיוך המושלם. ממבט ראשון, יש שיגידו כי חיוך זה בלתי טבעי מעט ואינו מתאים לחלל הפה. אך רופא מקצועי יודע לעצב את החניכיים כך שלא תתביישו יותר לחייך.

עיצוב חניכיים – איך עושים את זה?

עיצוב חניכיים מקצועי מתבצע תוך שימוש בקרן לייזר. המטפל מפעיל אנרגיית חום באמצעות הלייזר, ובכך מסלק את הרקמות המיותרות של החניכיים. הטיפול נחשב לאחד הטיפולים הבטוחים יותר שקיימים היום. הוא אינו כולל חתכים, אינו פוצע את השיניים ומדובר בפעולה בלתי פולשנית שאינה יוצרת דימומים בהמשך.

מי יכול לבצע את הטיפול

עיצוב חניכיים יכול להתבצע רק על ידי רופא שיניים מנוסה ומקצועי. טיפול זה דורש דיוק רב ומדידות, וכמובן שליטה בכל הקשור לרפואת הפה. לפיכך, אם החלטתם לבצע את הטיפול ולשפר את המראה האסטטי של השיניים, יש צורך לוודא שאתם פונים לרופא שיניים מנוסה ומקצועי. תוכלו לברר עליו פרטים באתר האינטרנט, לשאול חברים קרובים, להתייעץ עם מומחים ולבחור את האדם הנכון עבורכם.

הלייזר ורפואת השיניים

רופאי שיניים אוהבים להשתמש בלייזר לא רק בעת עיצוב חניכיים, אלא במהלך ביצוע טיפולים שונים ומגוונים. ואכן, ללייזר כמה יתרונות משמעותיים. ראשית, בהשוואה לטיפולים אחרים, הטיפול בלייזר אינו מכאיב למטופל. כך שבמקרים רבים משתמשים במעט חומרי הרדמה. שנית, השימוש בלייזר מקטין את הנזק לרקמות באופן משמעותי. שלישית, לאחר שמשתמשים בלייזר לטיפולי שיניים, הפצעים מגלידים במהירות ואין צורך בטפרים. ולבסוף, הלייזר הוא כלי סטרילי. החום שלו מנקה את החיידקים, כך שסכנת הזיהום במהלך הטיפול היא אפסית.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לNight Freeze.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן