רופא שיניים מומחה בשיקום הפה

ישראל היא אחת מהמעצמות בתחום השתלות שיניים וקיים בארץ ידע רב בנושא שתלים דנטליים. באופן כללי אנו נחשבים למדינה המובילה בעולם בכל מה שנוגע לכמות ההשתלות ביחס למספר התושבים. רופא שיניים מומחה בשיקום הפה הוא הסמכות העליונה בנושא השתלות שיניים ואליו נפנה ככל שנתעניין בהשתלה של שן אחת או יותר. ישנם דברים רבים שכדאי לדעת ולהכיר בטרם נכנסים להליך של השתלת שיניים, כך שהתהליך יתבצע בקלות רבה ללא עיכובים וטעויות.

רופא שיניים מומחה בשיקום הפה – מה חשוב לדעת?

כמו בתחומים רבים ברפואה חשוב מאוד להבין מי הוא הגורם המבצע שכן גורם זה הינו קריטי להצלחה או כישלון של הטיפול. ישנם כיום 4 קבוצות של גורמים שמבצעים השתלות שיניים:

  • רופא שיניים כללי שעבר את ההכשרה בתחום ההשתלות, יבצע את השלבים הכירורגיים שיכללו את ההחדרה של השתל ואת השיקום שכולל את ההרכבה של הכתר.
  • רופא שעבר הכשרה בתכנית התמחות של מחלות חניכיים (במוסד מוכר). רופא זה יתמקד בטיפולי חניכיים וגם בביצוע של השתלות ויטפל בעיקר במטופלים עם בעיות חניכיים.
  • כירורג בתחום הפה והלסת – רופא שעבר התמחות במחלקת פה ולסת בבית חולים ועוסק בכירורגיה. הוא יתמחה באבחון של מומים, גידולים וטראומות שונות.
  • רופאים שמתחים בשיקום של הפה – רופא שיניים מומחה בשיקום הפה עוסק בעיקר בהשתלות שמתבצעות מעל החניכיים והשתלות דנטליות.

לבחור את השתל המתאים

אמנם הם עשויים להראות אותו דבר אך קיימים הבדלים רבים בין השתלים השונים, ועל כן יהיה עלינו לפנות אל רופא שיניים מומחה בשיקום הפה ולקבל ממנו חוות דעת מקצועית לגבי הטיפול וסוג השתלים שבהם נבחר. ההבדלים הם בעיקר ברמת הטיטניום שקיימת בכל שתל ובחומרים נוספים שעשויים לקבוע לגבי איכות השתל. גם העיצוב של השתל הינו חשוב מאוד וכל שתל מצופה בחומר מסוג אחר.

מסיבה זו חשוב לבדוק אם השתל מגיע מסדרת יצור חדשה והאם קיים מעקב אחר כושר הקליטה שלו וההישרדות שלו בפה של המטופל. בחירה ברופא מומחה ובעל ניסיון מרב תבטיח טיפול ברמה גבוהה מבלי לקחת סיכונים מיותרים, מה שיביא להצלחה משמעותית.

אהבתם?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בטוויטר
שיתוף באימייל
שיתוף בוואטסאפ

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות לNight Freeze.

המידע באתר זה הנו אינפורמטיבי בלבד לצורכי פרסום. אין להשתמש במידע זה לשום צורך.

דילוג לתוכן